Mui Ne

20 mei 2018 - Mui Ne, Vietnam

De reis naar mui ne was heel bijzonder waar we begonnen midden in de bergen met meer kleuren groen dan je je kan voorstellen langs verschillende watervallen . Langzaam werd de natuur drooger tot we een bergkam overwaren en het groen overging in woestijn. Bij aankomst in mui ne stopt de bus meerdere keren zodat je kan uitstappen dicht bij je hostel. Gelukkig lag ik te slapen en eindigde ik 2 km te ver. Dus dan maar een taxi terug naar het hostel die maar een €1 koste. En dan word je afgezet onderaan de berg want de taxi kan niet veder omhoog.... ze zeggen nergens iets over dat je de berg op moet klimmen met je rugzak. Gelukig valt de klim best mee en kan ik na inchecken gelijk het zwembad in hier breng in 2 dagen door en ga ik met een tour naar de zandduinen die begint om 4 uur sochtends voor de zonsopkomst die erg mooi was. Op de rode zandduinen konden we met een sleetje naar beneden en de fairytail stream was prachtig. In het begin wat shopjes en verkoopers maar daarna heel rustig en plekken dat het lijkt alsof je door een klif loopt. Na 3 dagen in Mui Ne besluit ik dat ik nog niet klaar ben met deze plek en krijg ik een baantje in het hostel voor 2 weken. En breng ik in totaal 3 weken door in het prachtige mui ne met veel zon zwembad em geweldige feestjes.

1. Jacq:
    20 mei 2018
    Ha weer een blog. Leuk! Ik miste je.
    Dikke kus XXXX
  2. Karin:
    Goedemorgen, leuk!
    De zonsopgang lijkt me prachtig om te zien. Heb je daar ook foto's van?🌘
  3. Margreeth:
    20 mei 2018
    Ja hoera, heb je gemist! Wat een prachtige plek om 2 weken te werken, en te genieten, sowieso een super leuke reis. wacht met spanning op je volgende bericht, xxxx
  4. Alma:
    22 mei 2018
    Jaa, eindelijk weer een blog post :D Superleuk om over je avonturen te lezen, het klinkt echt supergaaf wat je daar allemaal doet!
  5. Esther:
    25 mei 2018
    Heerlijk...fotos van deze prachtige plek? Veel feestplezier😊